Wegreis – Algemene bepalings en voorwaardes vir besprekings
A. Maatskappybesonderhede:
Die domein wegreis.co.za word aangedryf deur Travelcheck (Pty.) Bpk. En is 'n internetgebaseerde reisbesigheid vir vlugte, toerpakkette, gronddienste en ander reisprodukte (hierna: die “Maatskappy” or “Wegreis” ).

Travel Check (Pty) Ltd ; Comp. Reg. No. 4540285634
315 Melk street
Nieuw Muckleneuk
Pretoria
Gauteng
Suid-Afrika 0181
Email: wegreis@travelcheck.co.za

B. Besprekings maak en verwerk:
1.1 Die volgende bepalings en voorwaardes en beperkings van aanspreeklikheid, tesame met die besonderhede van die bespreking, is van toepassing dien as die kontrak tussen die kliënt en Wegreis (wat die webwerf www.wegreis..co.za bedryf) as deel van die bespreking. Om 'n bespreking te maak, is gelykstaande aan die aanvaarding van al die bepalings en voorwaardes uiteengesit in hierdie dokument en in aanvullende dokumente.
1.2 Hierdie algemene bepalings is ook van toepassing op alle besprekingskomponente rakende paspoorte en visums, toer pakkette, hotelbesprekings, motorhuur en versekering. Benewens hierdie bepalings, gedetailleerde instruksies rakende paspoorte en visums, hotelle, motorhuur en versekering ,wat 'n integrale deel van hierdie dokument uitmaak, is van toepassing op alle komponente van bogenoemde besprekings. Gedetailleerde instruksies vir hierdie besprekingskomponente kan gevind word op Wegreis se webwerf.
1.3 Wegreis is 'n reisagentskap wat verskillende toerisme bemark deur kleinhandelbemarkings per agentskap van die webwerf produkte aan die privaat klant (hierna - die “Verskeie dienste” ). Wegreis werk as agent namens sy klante by die Verskaffers, en dra dus geen verantwoordelikheid of aanspreeklikheid vir die die verskaffing van die dienste wat daardeur bespreek word, die aard, kwaliteit, verband met die bespreking of veranderinge in die finale prys, tensy die tekortkoming te wyte is aan 'n aksie of versuim wat deur die Maatskappy gepleeg is.
1.4 Wegreis lewer self nie een van die dienste wat onder die verskillende dienste ingesluit is nie, en al die dienste wat aangebied word, word vir die klant en op sy naam gekoop by die verskaffers van die Various Dienste, en is onderhewig aan hul bepalings en voorwaardes en oorwegings, soos: lugdiensondernemings, pakket toerorganiseerders, verskillende gronddiensverskaffers, hotelle, motorhuurondernemings, ens. wat organiseer, of die dienste self lewer (hierna: die “Verskeie Verskaffers”).
1.5 Wegreis onderneem om die bestelling met vaardigheid uit te voer, volgens sy besonderhede en die van die klant eis, om enige inligting wat hy ken, of moes weet, oor die dienste wat beskikbaar is, akkuraat oor te dra bespreek, om die diensverskaffers [sic] die inligting wat relevant is vir die transaksie te verskaf, en om te verseker dat die bespreking ooreenstem met die bestelling wat geplaas is.
1.6 Al die inligting rakende die verskillende dienste wat aan die kliënt aangebied word, soos vlugtye, draer- en vliegtuigbesonderhede, terminale, ens., word direk van die Verskaffers geneem en afhanklik daarvan hulle. Die maatskappy onderneem om enige wesenlike inligting of aanbieding aan die kliënt te verskaf en aan te bied in sy besit, soos ontvang van die Verskaffers, en enige inligting wat bekend is, of wat moes wees is bekend daaraan oor die verskillende dienste. Die maatskappy kan egter nie verantwoordelik of aanspreeklik wees vir die werklike waarheid van die inligting wat van die Verskaffers ontvang is.
1.7 Wegreis is nie aanspreeklik vir enige ontwrigting of onverwagte wanfunksionering van die dienste nie bespreek, en wat nie onder sy beheer is nie, as dit voorkom in die verskaffing van die dienste, tensy dit geweet het, of vooraf moes weet van die werklike wanfunksionering of onderbreking, insluitend enige versuim om te voldoen aan spesiale versoeke wat deur die kliënt gerig is, tensy dit te wyte is aan die daad of versuim.
1.8 Die kliënt se ondernemings, insluitend die bepalings en voorwaardes van kansellasies en veranderinge, sal wees vanaf die oomblik dat die versoek voltooi is deur op die “Volledige Bestelling” knoppie op die webwerf. 'N Bespreking kan nie gekanselleer word nie finale bevestiging van die bespreking is nog nie ontvang nie, behalwe in ooreenstemming met die bepalings van die Wet op Verbruikersbeskerming. Sodra die “Volledige Bestelling” op die knoppie gedruk word, is die maatskappy geregtig daarop waarborg sy vermoë om die kliënt se kredietkaart te debiteer, deur 'n kredietlyn te bespreek op die bedrag van die prys van die bestelling.
1.9 Die bespreking van sommige van die verskillende dienste is onderhewig aan die bevestiging van die bespreking deur die verskillende aanbieders, wat nie tydens die bespreking aan die maatskappy bekend is nie en nie gewaarborg word nie. In hierdie stadium, waar finaal bevestiging van die bespreking is nog nie gegee nie, en skriftelik is die bespreking 'n “Waglys”of a “Besprekingsversoek”, betekenis dat dit wag op bevestiging van die Verskaffers ten opsigte van die prys en beskikbaarheid aangebied. Tot die finale bevestiging van die bestelling, mag Wegreis op versoek van die Verskaffers verander die prys van die bespreking en die bepalings daarvan. In so 'n geval kan die kliënt die besprekingsversoek kanselleer sonder koste.
1.10 Nadat die "Besprekingsversoek" voltooi is, sal 'n besprekingsnommer op die skerm verskyn. Stoor en bied hierdie nommer aan in enige navraag of kontak met Wegreis. Onmiddellik aan die einde van die besprekingsproses, u sal 'n e-pos met die besonderhede van die besprekingsversoek en addisionele instruksies ontvang. As jy nie ontvang 'n e-pos, kyk na die strooipos / gemorspos en kontak onmiddellik Wegreis. Verder leiding word in Klousule 1.18 hieronder gegee.
1.11 As finale bevestiging nie binne 24 uur vanaf die tyd van die bespreking, gedeeltelik of gedeeltelik verleen word nie As u op weeksdae vra, of naweke of godsdienstige vakansiedae, kan die kliënt dit kosteloos kanselleer. Die klant kan afstand doen van sy reg om die bespreking te kanselleer en langer op die bevestiging daarvan te wag periode van tyd.
1.12 Na die finale bevestiging van die bespreking en die debitering van die kliënt se kredietkaart, Wegreis sal die reisdokumente aan die kliënt oordra volgens die kontakbesonderhede wat hy verskaf het toe hy die bespreking gemaak het, nie later nie as 48 uur nadat die heffing geskep is. As die eerste vlugdatum van die bespreking minder as 48 uur vanaf die datum van die aanklag is, sal die dokumente onmiddellik gestuur word.
1.13 Die oproepsentrum se werksure is van Maandag tot Vrydag tussen 08:00 - 17:00, en vir werking en kliëntediens Maandag tot Sondag van 08:00 - 21:00. Boodskappe kan per e-pos gelaat word by wegreis@travelcheck.co.za. Besprekings insluitend vlugbesprekings, grondreëlings, versekering, visums, motor huur, ens., wat op weeksdae na 17:00 gemaak word of nadat die inbelsentrum gesluit is, sal hanteer word ten opsigte van die Verskaffers en die kliënt op die volgende werkdag.
1.14 Besprekings waarvan die vertrektyd minder as 12 uur vanaf die besprekingstydperk is bevestig, gehef en kaartjies gemaak slegs op voorwaarde dat die klant 'n agent by die inbelsentrum gekontak het telefonies, en die bespreking is eintlik bevestig, of die klant het 'n vliegkaartjie per e-pos ontvang.
1.15 In dringende gevalle wat verband hou met vlugte wat binne die volgende 12 uur beplan word, kan dringende boodskappe gestuur word links op die webwerf se Facebook-bladsy.
1.16 Op versoek van die maatskappy sal die kliënt sy telefoniese kontakbesonderhede verstrek of beskikbaar wees vir ontvang 'n e-pos vir die aflewering van kennisgewings en wesenlike inligting rakende die bespreking beskikbaar te alle tye in Suid-Afrika en oorsee, vanaf die bespreking, en tot die vlug self (insluitend die terugvlug, indien bespreek). Die maatskappy is nie verantwoordelik of aanspreeklik vir veranderinge nie, en die gevolge daarvan as die passasier nie opgespoor kan word nie.
1.17 Die kliënt sal die maatskappy so spoedig moontlik in kennis stel van enige teenstrydigheid in die lewering van die dienste bespreek om sodanige probleme die hoof te bied.
1.18 As daar tydens die bespreking op die webwerf kredietkaartbesonderhede ingetik is, maar die besprekingsproses onderbreek is, of die webwerf nie meer reageer nie, of 'n e-pos met 'n bestelling bevestig nommer nie ontvang is nie, moet die besprekingsproses onmiddellik gestaak word en Wegreis in kennis gestel word deur e-pos of per telefoon. In elk geval, 'n herhalende of addisionele bespreking moet nie gedoen word nie uit vrees vir dubbelbespreking. Wegreis is nie aanspreeklik vir kansellasies vir dubbele besprekings nie, en die kliënt dra die kansellasie heffings, indien dit deur die Verskaffers toegepas word. Wegreis onderneem om op te tree teenoor verskaffers om die koste te verlaag.
1.19 Wegreis mag enige vlug, hotelverblyf, pakket, of dele daarvan, en enige ander diens, vir enige kanselleer rede wat nie daarvan afhanklik is nie, nie later nie as 14 dae, wat nie rusdae is nie, vanaf die vertrek datum. In so 'n geval sal die kliënt alternatiewe bied om uit te kies. As die alternatiewe nie aanvaarbaar is nie, word die betaling, of vooruitbetaling, wat inbetaal is, aan die kliënt vergoed vol. Daar word ooreengekom dat die kliënt geen eis en / of enige eis teen Wegreis hierin sal hê nie saak.
1.20 Die Wegreis-webwerf kan skakels na ander webwerwe bevat wat verskillende dienste op die gebied van toerisme. Wegreis is nie verantwoordelik of aanspreeklik vir die inligting, materiaal, produkte of dienste nie ingesluit of toeganklik via hierdie webwerwe. Al die dienste wat aangebied word, sal volgens direkte kontrakte wees betrokkenheid tussen daardie webwerwe en die kliënt, volgens die koopvoorwaardes, prys, en die verantwoordelikheid en aanspreeklikheid van daardie webwerwe. Die gebruik van hierdie webwerwe sal deur die klant en by sy eie risiko.
1.21 Om 'n bespreking op die webwerf te maak, kom neer op 'n skriftelike bevestiging en is 'n bevestiging vir Reis na om u inligting per gewone pos of e-pos te stuur, sowel as per telefoon of sms stelsels, vir bemarkings- en advertensiedoeleindes. U kan versoek om op te hou om sulke inligting in ooreenstemming met die Wegreis's Privaatheidsbeleid , wat op die webwerf verskyn en wat 'n integrale deel van hierdie dokument uitmaak.
1.22 Volgens die instruksies van die owerhede en die lugdiens moet elke passasier sonder uitsondering, stel hom voor op 'n vlug met 'n paspoort wat ten minste ses maande vanaf die vasgestelde datum geldig is van terugkeer.
1.23 Dit is die totale verantwoordelikheid van die kliënt om te verseker dat alle paspoorte en visums op datum, geldig en verkrygbaar is betyds beskik oor voldoende leë bladsye, sal ses maande geldig wees na terugkeer na hul vaderland en dit enige inentings, inentings, voorkomende middels (bv. vir malaria) en dergelike, waar nodig, was al verkry.
1.24 Die Ministerie van Gesondheid het gedetailleerde instruksies rakende inenting en gesondheidsbeleid oorsese bestemmings. Elke klant moet homself voor sy vertrek op hoogte hou van die gedetailleerde riglyne en aanbevelings, voordat u die bespreking voltooi het. Dit word uitdruklik uitgeklaar, dat geen eis om 'n bespreking vir 'n bestemming ten opsigte van die riglyne / beperkings te kanselleer nie voorheen gepubliseer sal aanvaar word, en die maatskappy waarborg nie die bespreking van die bespreking indien riglyne / beperkings word vir daardie bestemming gepubliseer na afloop van die bespreking. Die Ministerie van Gesondheid inligting en riglyne kan gevind word by: Ministerie van Gesondheid.
Betalings en terugbetalings
1.25 Die prys is akkuraat op die oomblik van publikasie op die webwerf en kan gedurende die tyd verander besprekingsproses en tot op die tyd van betaling. Dieselfde geld pryspryse vir veranderinge aan roetes en skedules. Dit is korrek vir die oomblik dat dit gegee word, en selfs dan is prys en beskikbaarheid bepaal deur die verskaffers en is onderhewig aan hul finale bevestiging.
1.26 Alle pryse van die verskillende dienste wat op die Wegreis-webwerf verskyn, bevat alle belastings en heffings, en alles wat nodig is om die dienste daarin te bespreek, volgens die bepalings en voorwaardes van die bespreking. Met die uitsondering van hanteringsfooie soos hieronder uiteengesit.
1.27 Alle heffings word in ZAR (Suid-Afrikaanse Rand) gemaak volgens die “Oordragte en tjeks (uitverkoping)” tarief, soos gepubliseer op die werkdag voor die plasing van 'n bestelling. 'N Klant wat 'n fooi wil hef 'n kredietkaart in buitelandse valuta sal op die webwerf bespreek, en 'n verteenwoordiger van Wegreis kontroleer saam met die kliënt of hierdie opsie beskikbaar is.
1.28 Benewens die pryse van die dienste wat op die webwerf verskyn, sal Wegreis ook R75 per bespreking, ongeag die aantal passasiers in die bespreking.
1.29 Daarbenewens bied verskillende verskaffers addisionele dienste, teen betaling, aan op vlugte, soos bagasie of sitplek. Die klant het die opsie om hierdie dienste direk by die lugredery aan te skaf, of via die webwerf tydens die bespreking of daarna. Die prys wat tydens die bespreking op die Wegreis-webwerf verskyn hierdie dienste sluit 'n diensfooi van R25-50 per item in die bespreking in.
1.30 Wegreis hef 'n totaal van R200 per kaartjie / passasier, benewens die kansellasie / verandering fooie wat deur die Verskaffers gehef word, as hanteringsfooie vir kansellasies wat nie deur die Wet op Verbruikersbeskerming gedek word nie, en veranderinge aangebring op versoek van die kliënt soos hieronder uiteengesit.
1.31 Dit word beklemtoon dat indien gevind word dat die klant die reg het op terugbetaling van geld t.o.v. sy bespreking, sal dit eers aan hom terugbesorg word nadat die diensverskaffer die geld daadwerklik aan hom oorgedra het Wegreis, wat dan onmiddellik aan die kliënt terugbetaal word, soos hierbo genoem. Randterugbetalings van debiteure in buitelandse valuta, sal teen die amptelike wisselkoers op die dag van die jaar uitgevoer word krediet word uitgevoer.
C. Kansellasies en veranderinge:
2.1. As 'n reël het die klant die reg om sy bespreking te verander, te kanselleer of by te voeg, onderhewig aan die Wet op Verbruikersbeskerming, die Regulasies vir Verbruikersbeskerming, verskaffersriglyne (lugdienste, Diens Verskaffers, ens.), En die ooreenkomste hierin. Wegreis behou die reg voor om die oorblywende komponente te kanselleer van 'n toerpakket, of sommige daarvan, sou die kliënt verkies om onder hierdie klousule een of meer te kanselleer komponente van die aankoop wat hy uitgevoer het. In so 'n geval sal die kansellasie gratis geskied vir die klant met betrekking tot die komponente van die aankoop wat Wegreis gekanselleer het.
2.2. Kanselleer 'n Bespreking
In die geval dat die kliënt die bespreking kanselleer, sal Wegreis die reg op enige eis die bedrag van, of behou 'n bedrag van die betaling en eis redelike skadevergoeding wat Wegreis ly, met dien verstande dat Wegreis geen kansellasie oplê nie vergoeding of eis skadevergoeding ten opsigte van 'n bespreking of bespreking as die kliënt nie die bespreking kan eerbiedig nie of bespreking as gevolg van die dood of hospitalisasie van die kliënt. Die Prinsipale kan die reg om te kanselleer enige dienste voor vertrek, in welke geval die Betaling (minus Wegreis se diensfooi) word sonder meer deur die skoolhoof aan die kliënt terugbetaal verpligting aan die kant van Wegreis. Wegreis sal die versoek om terugbetaling verwerk. Kliënte moet verwys aan die “Terugbetalings” -afdeling van hierdie Voorwaardes, sowel as die kansellasiebepalings vervat in die Skoolhoof se voorwaardes of die webwerwe. Prinsipale kan kansellasiefooie hef bo en behalwe die kansellasie fooie wat Wegreis ingevolge hierdie voorwaarde hef.
2.2.1. Ingevolge die bepalings van Afdelings 14C (c) en (d) (2) van die Wet, kan die Verbruiker enige bespreking, op die gebied van toerisme en vakansies, binne 14 dae vanaf die datum van uitvoering van die transaksie, of vanaf die datum van ontvangs van die dokument met genoemde besonderhede, wat ook al later is, indien die die kansellasiedatum van die transaksie vind nie binne sewe dae plaas nie, dit is nie rusdae nie die datum waarop die diens veronderstel is om te lewer.
2.2.2. Ingevolge Artikel 6A (12) van die Verbruikersbeskermingsregulasies (kansellasie van transaksies), is die voormelde is nie van toepassing op akkommodasie-, reis-, vakansie- en ontspanningsdienste wat volledig verskaf word nie buite Suid-Afrika, insluitend aansluitingsvlugte vir vlugte wat uit Suid-Afrika vertrek, verskaf deur 'n ander lugdiens, en toerpakkette buite Suid-Afrika
2.2.3. In transaksies waarin verskillende komponente van die bespreking by verskillende verskaffers aangekoop word, of alternatiewelik kan dit afsonderlik van die ander komponente van die bespreking gekanselleer word bespreking moet as 'n aparte transaksie beskou word om die kansellasiefooie in te vorder. Vir hierdie doel, in 'n transaksie waarin 'n aantal vliegtuigkaartjies vir 'n aantal passasiers gekoop is, elke kaartjie per passasier word as 'n aparte transaksie beskou, en ten opsigte van elke kaartjie waarin meer as een lugdiens gekombineer word, sal die gedeelte van elke lugdiens in die kaartjie ook as a beskou word aparte transaksie. Vir hierdie doel is die komponente van 'n pakket wat uit verskillende komponente bestaan afsonderlike transaksies oorweeg vir die berekening van die kansellasiefooie.
2.2.4. Ingevolge die bepalings van Afdelings 14E (b) (1) van die Wet, in die geval van sodanige kansellasie, Wegreis sal die verbruiker binne 14 dae vanaf die ontvangsdatum van die kennisgewing van kansellasie terugbetaal, die deel van die prys van die transaksie wat hy teen daardie tyd betaal het, sal die verbruiker se heffing vir die bedrag kanselleer transaksie, en sal geen bedrag aan hom hef nie, afgesien van 'n kansellasiefooi teen 'n tarief wat dit nie doen nie meer as 5% van die prys van die diens of die transaksie, of R500 per klant, afhangend van watter een die laagste is;
2.2.5. Ter voorkoming van twyfel word hiermee duidelik gemaak dat die bepalings van hierdie klousule vir die slegs die klant se gemak, en dat die bindende en volledige weergawe van die kansellasie-instruksies met met betrekking tot afgeleë verkooptransaksies, is die uiteensetting in Afdelings 14C en 14E van die Wet. In elk geval, dit word beklemtoon dat die bepalings van enige van hierdie bepalings en voorwaardes nie van die bepalings afwyk nie van die Wet.
2.2.6. Ingevolge die bepalings van die Wet sal 'n versoek om 'n bespreking te kanselleer mondelings of per e-pos gestuur word geregistreerde pos, of per e-pos, of op die kansellasievorm op die webwerf. Maak seker dat die kansellasieversoek wat u gestuur het, is deur die maatskappy se kantoor ontvang.
2.2.7. Op versoek van sommige lugdienste sal klante 'n spesifieke versoekvorm invul om 'n vlug te kanselleer, en dra dit oor na Wegreis (beskikbaar by ons verteenwoordigers). Die vorm sal ingevul word moontlik, in Engels. Wegreis sal die versoek aan die lugredery deurstuur, die kliënt opvolg en opdateer. Verteenwoordigers van Wegreis sal alle reisigers wat hulp vra met die opstel, soveel as moontlik help of die vertaling van 'n Engelse aansoek vir 'n lugdiens.
2.3. Annulering van 'n bespreking anders as kragtens die Wet op Verbruikersbeskerming
2.3.1. Bespreek alle toerismeprodukte, insluitend vlugte, toerpakkette, hotelle, motorhuur, kaartjies vir skoue, ski-pakkette, en alle relevante grondreëlings wat nie aan die kansellasievoorwaardes in die Verenigde State voldoen nie Wet op Verbruikersbeskerming, is onderhewig aan kansellasiefooie soos toegepas ingevolge die Verskaffers se bepalings. Wegreis onderneem om vir die kliënt en op sy versoek enige inligting te verduidelik oor die kansellasie- en veranderingsfooie van toepassing op sy bespreking en sal hom help in hierdie aangeleentheid soos gevra.
2.3.2. Vir enige passasiers - en vlugsegment wat verander of gekanselleer word, en wat nie aan die kansellasievoorwaardes in die Wet op Verbruikersbeskerming, sal Wegreis 'n addisionele R700 per passasier / segment, vir kansellasie of verandering van bespreking, as hanteringsfooie, benewens kansellasie of verander fooie namens die verskaffers en wettige vliegtuigkaartjies, indien enige.
2.3.3. Die afvallige nieteenstaande, op 'n lae-koste vlug word volle kansellasiefooie gehef per koste van die kaartjie vanaf die tyd van die bespreking, behalwe soos hierbo genoem, in gevalle waarheen die verbruiker Beskermingswet is van toepassing - kansellasie van 'n verkoop op afstand, artikel 14(c)(f).
2.3.4. Enige versoek om 'n vlug te verander of te kanselleer anders as binne die bestek van die Wet, sal deurgestuur word Skryf reisreis. Die verandering van die besonderhede van die bespreking is gelykstaande aan die kansellasie van die bespreking 'n nuwe bespreking, vir alle doeleindes. Wegreis waarborg nie dat wysigings aan die datums, bestemmings of klante se name uitgevoer kan word, en hierdie aangeleenthede is onderhewig aan die verskaffers beleid.
2.3.5. As daar bevind word dat die klant die reg het, ooreenkomstig die bepaling van die lugdiens of die Verskaffer om terugbetaling van die lugredery te ontvang vir hawebelasting ten opsigte van die kansellasie van sy vlug, die klant sal 'n versoekvorm invul vir die terugbetaling van hawebelasting. Wegreis sal dit aanstuur aansoekvorm by die lugdiens. Dit word beklemtoon dat die terugbetalings, indien enige, aan die lugdiens onderhewig is besluit, en sal slegs aan die kliënt teruggestuur word nadat die lugdiens die geld daadwerklik aan hulle oordra Reisigers tjek. Wegreis sal, soos hierbo genoem, 'n totaal van $ 70 per passasier- en vliegsegment, soos hanteringsfooie vir hierdie aansoek.
2.3.6. Wegreis onderneem om getrou en met oorgawe op te tree teenoor die verskillende verskaffers en lugrederye, om die kansellasie- en / of veranderingsfooie soveel as moontlik te verminder of te kanselleer, en sal optree alle terugbetalings aan die kliënt terug te betaal, insluitend enige terugbetaling van hawebelasting. Daar word weer opgemerk dat kansellasie- en veranderingsfooie word deur die Verskaffers bepaal, en enige verandering daarin is onderhewig aan hul besluit. Wegreis onderneem om ywerig teenoor die diensverskaffers te werk vir die terugkeer van almal fondse wat aan die klant verskuldig is, en sal onmiddellik al die fondse wat die Verskaffers, behalwe die voormelde hanteringsfooie.
2.3.7. Daar kan veranderinge of kansellasies van besprekings, of 'n gedeelte daarvan, plaasvind as gevolg van gebeure van 'force majeure', oorlogsgebeurtenisse, ens. Dit word hiermee duidelik gemaak dat Wegreis nie aanspreeklik is vir, en sal nie in staat wees om aan enige versoek om 'n terugbetaling weens sulke gebeurtenisse te voldoen nie. Terugbetalings vir veranderinge of kansellasies sal onderhewig wees aan die Verskaffers se terugbetalingsbeleid. Wegreis onderneem om met oorgawe op te tree en lojaliteit teenoor die verskillende verskaffers en om sy klante na die beste van hul vermoë te help.
2.3.8. Die kliënt moet reël vir toepaslike reisversekering, so omvattend en uitgebreid as sy behoeftes vereis, insluitend enige persoonlike en bagasie-reisversekeringspolis. Kansellasie of wysiging van 'n bespreking in die geval van 'n eerstegraadse familielid se hospitalisasie of dood, en die terugbetalings dus onderworpe aan die beleid wat deur die Verskaffers en lugdiensondernemings toegepas word, en aan hul instruksies. Reisigers tjek sal nie verantwoordelik of aanspreeklik wees vir, en sal nie in staat wees om te voldoen aan, enige terugbetalingsversoek en die gevolge wat mag voortspruit uit die versuim om sodanige versekering te verseker. Wegreis onderneem om mee op te tree toewyding en lojaliteit teenoor die verskillende verskaffers, en om sy klante ten beste te help vermoë.
D. Bespreking van vlugte:
3.1. Die volgende bepalings is van toepassing, benewens enige ander bepaling, op die bespreking van vlugte, selfs al is dit bespreek as deel van dienste wat as 'n enkele pakket verkoop word.
3.2. Die bepalings van die Montreal-konvensie, sowel as die lugvaartdienste (vergoeding en hulp vanweë die kansellasie van vlug of veranderinge aan die bepalings daarvan), 2012-5772, na gelang van die geval, is van toepassing op die kliënt se lugvervoer en bagasie.
3.3. Vliegkaartjies is geldig vir die bestemmings en tye wat daarop aangedui word. Die beleid van die lugdiens / Verskaffer, of vlugorganiseerder vir elke kaartjie, word op die webwerwe en bespreking van die lugdiens uiteengesit stelsels (hierna: die “Kaartjie Reëls”) insluitend veranderinge en kansellasies en die koste daarvan. Enige verandering of kansellasie van bestemmings / datums / name / roete is onderworpe aan genoemde beleide. Wegreis kan nie die reëls of beleid van 'n lugdiens of verskaffer verander nie. Hierdie regulasies sal te eniger tyd aan die passasier beskikbaar wees; op versoek van die passasier Wegreis sal die passasier van al die toepaslike kaartjiesreëls voorsien, en sal dit op sy versoek vir die passasier uitvind. wat die kaartjiereëls is, sowel as die wysigings- en kansellasiebeleid en die koste daarvan, en wat u sal help om hierdie aangeleentheid soos versoek.
3.4. 'N Vlugorganiseerder en lugdiensvervoerder het die reg om die besonderhede van die vlugte te verander nadat dit gedoen is bespreek is, met inbegrip van hul presiese datums, roete en die identiteit van die lugdiensvervoerder wat die vliegtuig werklik uitvoer vlug (daar moet op gelet word dat landing vir brandstof nie gedefinieer word as 'n "uitstel" nie), onderhewig aan enige toepaslike wetgewing. Die bepalings van hierdie afdeling verhinder nie dat die passasier enige regsmiddel kan bekom nie ten opsigte van die verandering, insluitend, in die geval dat die wet dit toelaat, kansellasie van die transaksie.
3.5. Wegreis is nie aanspreeklik vir indirekte skade wat aan die klant veroorsaak word as gevolg van vertraging of kansellasie van lugvervoer, wat onder die verantwoordelikheid en onder beheer van die lugdiens staan, insluitend vertraging / kansellasie as gevolg van "force majeure".
3.6. Die passasier se regte met betrekking tot enige vertraging, kansellasie of vroeë vertrek van 'n vlug is uiteengesit in die Lugvaartdienste (vergoeding en hulp as gevolg van die kansellasie van 'n vlug of veranderinge aan die bepalings daarvan) 2012-5772. Wegreis onderneem om die passasier van sy regte in kennis te stel, en om hom te help om die voordele te ontvang voorgeskryf deur die Wet, en op versoek van die passasier die vlugoperateur, organiseerder, of enigiemand kontak namens hulle optree, om die passasier se reg op sodanige voordele vry te stel, ooreenkomstig die bepalings van genoemde Wet.
3.7. Die vlugbesonderhede wat op die vliegtuigkaartjie verskyn, is diegene wat bindend is met betrekking tot die voorwaardes en voorwaardes van die bespreking; kansellasies of veranderinge, geïnisieer deur die lugredery, aan die datums of roete van 'n vlug kan voorkom. Die lugredery sal u volgens ons deur middel van ons of direk aan u in kennis stel van hierdie veranderinge na die kontakbesonderhede wat u tydens die bespreking op die webwerf agtergelaat het. Die lugredery kan u ook aanbied alternatiewe vir u vlug. U is nie verplig om hierdie aanbiedinge te aanvaar nie. Kontak ons gerus om u wetlike regte, sowel as sodat ons addisionele alternatiewe, indien enige, kan voorstel.
3.8. Vroeë inklok en vlugbevestiging – Vroeë inklok kan dikwels voorkom 'n vlug of ander ongelukke mis. Sommige lugrederye benodig vroeë inklok en vra 'n addisionele fooi by die lughawe indien 'n passasier nie sodanige vroeë inklok onderneem het nie. Die passasier onderneem om solank vroegtydig op die lugredery se webwerf in te check aangesien die lugdiens dit moontlik maak, wat terloops ook die bevestiging van die finale vlugtye is. Op handves vlugte, wat nie vroeë aanmelding moontlik maak nie, is dit nodig om elke vlug volgens die instruksies, deur die telefoonnommer op die vliegkaartjie te gebruik 72 uur voor die vertrektyd van die vlug. Wegreis is nie verantwoordelik of aanspreeklik vir enige vlug wat gemis word as gevolg van die versuim om vroeg in te check nie, of as gevolg van die versuim om die terugvlug te bevestig.
3.9. Die passasier moet vroegtydig inklok vir alle gereelde vlugte, insluitend 'n laekostevlug. As die passasier nie vroeg op die lugredery se webwerf inklok nie, moet hy onmiddellik met Wegreis's kontak maak kontaksentrum. Die passasier moet die finale vertrektyd van sy vlug op die lughawe se webwerf nagaan waarvandaan die vlug opstyg, of op die lugredery se webwerf, of deur die maatskappy te kontak. Wegreis sal nie verantwoordelik of aanspreeklik wees vir enige vlug wat gemis word as gevolg van vroeë aanmelding, of as gevolg van die kliënt se versuim om sulke navrae te onderneem.
3.10. Lugdiens- en immigrasie-owerhede het uiteenlopende beleid rakende enige passasier wat dit nie doen nie het 'n toegangsvisum vir 'n tussentydse bestemming op die vlugroete, of ontbreek vliegkaartjies vir daaropvolgende vlugte en / of retoervlugte. Die lugdienste en immigrasie-owerhede kan verhoed dat hy aan boord gaan van die vlug na die land van bestemming, indien die passasier nie 'n visum vir die tussenganger het nie bestemming of 'n kaartjie vir die daaropvolgende vlug, of 'n retoerkaartjie, en dit is onderhewig aan die eksklusiewe diskresie van die lugdiens- en immigrasie-owerhede op elke vliegroete / bestemming (en ongeag van toegangsvisum). Die passasier moet persoonlik alle vereistes van die lugdiensleiers nagaan en verifieer dié van finale en intermediêre bestemmingslande op hierdie punt. Wegreis sal uitvind vir enige passasier, op sy versoek, wat die beleid van die lugvaartmaatschappye is, en die beleid van finale en intermediêre bestemmingslande is, en sal elke passasier op hierdie punt bystaan ​​soos versoek. Wegreis sal nie wees nie verantwoordelik of aanspreeklik vir gemisde vlugte as gevolg van die versuim om hierdie ondersoek deur die passasier.
3.11. Passasiers moet minstens drie uur voor die vlug aanmeld by die vlieg-inklokbank internasionale vlugte, en twee uur op binnelandse vlugte. Dit word hiermee opgeklaar tot voordeel van die passasier, dat sekuriteits- en siftingsprosedures nie deur Wegreis uitgevoer word nie, en daarom nie daarvan afhanklik is nie Dit.
3.12. As u nie vir 'n vlug verskyn nie, kan die verbinding onmiddellik en outomaties gekanselleer word vlug / retoervlug, indien daar is, en selfs die oplegging van 'n boete deur die lugdiens. As die passasier dit nie doen nie van plan is om op die uitgaande vlug, of die daaropvolgende vlug op sy roete te klim, of nie vir die vlug aangekom het nie, hy moet dit onmiddellik aan Wegreis rapporteer, sodat ons die retoervliegkaartjie of enige ander kan probeer bewaar daaropvolgende vlugte verder af op die roete. In elk geval, terugbetalings weens nie-verskyning of kansellasie / behoud van aansluitingsvlug- / retoervliegkaartjies, insluitend terugbetalings, indien enige, is onderhewig aan die lugdiens beleid en hul oorwegings.
3.13. Swanger vroue, van 22 weke of langer, tydens die bespreking, moet die maatskappy in kennis stel dat hulle swanger is. Op versoek van verskillende lugdiensondernemings moet vroue wat 22-27 weke swanger is, hulle by die vlug met 'n toepaslike mediese sertifikaat rakende die gesondheid van die swangerskap, in Engels, insluitend dat daar geen rede is dat hulle verhinder moet word om op die vlug te klim nie. Aangekom vir 'n vlug sonder so 'n mediese sertifikaat kan daartoe lei dat die lugbemanning weier om die swanger passasier aan boord te neem vlug. Vroue ouer as 27 weke swanger mag nie vlieg nie. In elk geval, in ooreenstemming met internasionale konvensies, is die diskresie met betrekking tot die deelname van 'n swanger vrou aan 'n vlug uitsluitlik gereserveer vir die kaptein van die vlug, en hy kan weier om 'n swanger vrou toe te laat om selfs op die vlug te klim as sy so 'n sertifikaat oorhandig het. Die maatskappy onderneem om die privaatheid van die kliënt te handhaaf, en sal sulke inligting nie anders verskaf as vir die verwerking daarvan nie.
In-Flight Services
3.14. Wegreis sal, indien moontlik, enige spesiale versoek van die lugdiens aan die lugdiens oordra kliënt, maar dit onderneem op geen manier dat aan die versoek voldoen sal word nie, tensy dit was oorspronklik gedefinieer as 'n wesenlike versoek deur die klant, vanweë sy spesiale behoeftes, en as voorwaarde vir die bespreking, en is uitdruklik op die vliegkaartjie aangeteken.
3.15. Verskeie lugdienste het verskillende beleide en definisies rakende die dienste wat tydens die vlug aangebied word. en ongeag die definisie van die vlug as 'n gewone vlug, goedkoop of 'n huurvlug. Soms daar kan verskille wees in dienste wat gelewer word, selfs op dieselfde vlug en afhangend van die tipe kaartjie. Aan 'Goedkoop' vlugte, huurvlugte, en op sommige gereelde vlugte word altesaam gedeeltelike diens gelewer vir betaling of 'n gedeelte van die volgende dienste: vroeë inklok, bagasie, sitplek, etes en vermaak. Vroeë sitplek word nie gewaarborg nie en is onderhewig aan die beleid van verskaffers en operateurs. Gedetailleerde inligting rakende die dienste wat tydens die vlug gelewer word, verskyn tydens die bespreking op die webwerf, op die soekbladsye en resultate op die geselekteerde vlug, en met die toepaslike nasien, sowel as deur ons verteenwoordigers en op die lugdiens se webwerf.
3.16. Die passasier kan verder 'n voorkeur sitplek of bagasie teen ekstra koste bestel. Hierdie bestellings kan gemaak word op die webwerf of met die hulp van Wegreis diensverteenwoordigers tydens of na die bespreking, op die lugredery se webwerf, of op die lughawe. Op bestellings via Wegreis sal die maatskappy 'n fooi van R25-50 per item / passasier hef, soos van toepassing. Die koste van sommige van die dienste wat op die lughawe te koop is, kan hoër wees as by aankope vroeër op die webwerf. Wegreis onderneem om navrae uit te voer tot voordeel van 'n passasier, en op sy versoek rakende die bepalings en dienste wat tydens die vlug gelewer word, rakende hul koopopsies en hul aankoopkoste.
3.17. In elke geval waar 'n klant onafhanklik van vroeg inklok en vroeë betaling van bagasie gedoen het op die lugredery se webwerf moet u die instapkaart en die bevestiging van die betaling na die lughawe bring en bied dit aan.
D. Bespreek Vlugte:
4.1. Versoeke vir veranderinge aan besprekings moet slegs skriftelik aan wegreis@travelcheck.co.za gestuur word. Die Die maatskappy onderneem om die versoeke te verwerk en binne twee werksdae na ontvangs daarop te reageer hulle, behoudens die ontvangs van die verskaffers van die verskillende dienste. Dit word beklemtoon dat Wegreis het geen magtiging om aansoeke of veranderinge goed te keur nie, en daarom is dit nie onder sy beheer nie. Die goedkeuring van 'n versoek is onderhewig aan die beskikbaarheid van produkte, die verskaffersbeleid en die toepaslike wette op vliegtuigkaartjies. Wegreis onderneem om met oorgawe en getrou op te tree teenoor die verskillende verskaffers en om die klant soveel as wat dit kan.
4.2. Die kliënt kan enige klagte of versoek met betrekking tot die gelewerde dienste aan Wegreis oordra deur skryf aan die kliëntediensafdeling van die maatskappy op die adres soos aangedui onder die opskrif van hierdie dokument, of per e-pos na wegreis@travelcheck.co.za. Ongelukkig kan ons nie mondelinge versoeke verwerk nie.
4.3. Die kliënt moet alle dokumente wat verband hou met sy klagte, insluitend vliegtuigkaartjies, instap, bewaar pas, oorspronklike kwitansies, koopbewyse, sertifikate wat bewys van verlies van verlore en gevind kantore, bevestiging van polisieklagtes, sertifikate van enige hotel en enige ander relevante dokumente, en wees gereed om hulle op aanvraag aan te bied.
4.4. In die geval van skade, verlies of vertraging in die ontvangs van die bagasie van die passasier, moet die passasier stel die lugredery onmiddellik in kennis by die verlore kantoor op die lughawe en ontvang dit gepaste bevestiging hiervan. Navrae rakende verlies of skade aan passasiersbagasie moet aangespreek word direk aan die lugdiens met die toepaslike dokumente aangeheg. Wegreis sal die passasiers voorsien van die kontakbesonderhede vir die betrokke lugdienste se afdelings wat hierdie aangeleenthede hanteer.
4.5. Om die klagte te kan verwerk, moet die passasier direk of met die diensverskaffers kontak deur Wegreis soos hierbo genoem, so spoedig moontlik na afloop van die bepaling van die Dienste bespreek. In elk geval, klagtes rakende gebeure wat meer as drie jaar voor die jaar plaasgevind het klagte, sal nie verwerk word nie.
4.6. Wegreis onderneem om die kliënt se klagte aan die diensverskaffers oor te dra, en om dit deur te stuur reaksie van hulle ontvang, maar dit het geen moontlikheid om die responstye te beheer of te beïnvloed nie, of die reaksie van die Verskaffers, en is nie verantwoordelik of aanspreeklik daarvoor nie. Indien moontlik, klagtes rakende dienste wat oorsee gelewer word, moet in Engels ingedien word. Verteenwoordigers van Wegreis sal, indien nodig, enige passasier help wat hulp vra met die opstel of vertaal van 'n Engels appèl wat by 'n verskaffer ingedien moet word.
F. Privaatheidsbeleid:
5.0. Ons privaatheidsbeleid word op die webwerf onder die Beleid oor privaatheid en inligtingsekuriteit aanhangsel, en vorm 'n voortsetting van die dokument van Algemene bepalings en voorwaardes.