TEXT

1.Hoe weet ek my bespreking is bevestig?

Nadat jy die besprekingsproses suksesvol afgehandel het en jou betaling is geprosesseer, sal WegReis ’n e-kaartjie na die e-posadres stuur wat jy tydens jou bespreking verskaf het. Die e-kaartjie is jou bevestiging.

 

2.Wat is die verskil tussen ’n direkte vlug, ’n ononderbroke vlug (“non-stop”) en ’n aansluitingsvlug (“connection”)?

Ononderbroke vlugte beteken die vliegtuig land nêrens tussen jou vertrekstad en die bestemming nie. Direkte vlugte sluit soms ’n landing in waar jy nie die vliegtuig verlaat nie. ’n Aansluitingsvlug beteken jy moet van vliegtuig verander onderweg na jou bestemming

3.Kan ek na een bestemming reis en terugvlieg van ’n ander?

Ja, ons gevorderde soektog gee jou die geleentheid om verskillende bestemmings vir jou aankoms en vertrek te kies.
Wanneer jy ’n soektog doen, klik op die ikoon vir “Multi-stad” in die aftrekkieslys.

4.Watter soorte betalings word aanvaar?

Jy kan met ’n kredietkaart betaal (Visa, Master Card, American Express, en Diners Club).

5.Kan ek met verskillende kredietkaarte betaal?

Dis nie moontlik om aanlyn met twee kredietkaarte te betaal nie, maar jy kan ons kontak sodat ons jou help om so ’n betaling met die hand te doen. Jy kan ook aparte besprekings maak en elkeen met ’n ander kredietkaart betaal.

1.Hoe kry ek my kaartjies?

WegReis sal jou kaartjies na jou e-pos kort nadat jou bespreking afgehandel is en ons jou betaling ontvang het.

2.Waar kry ek die verwysingsnommer (“reference number”) om aan te meld vir my vlug?

Jou verwysings is op die e-kaartjie wat ons aan jou sal e-pos sodra jou bespreking afgehandel is.

3.Stuur alle lugdienste e-kaartjies?

Sommige laekostelugdienste stuur nie e-kaartjies nie, maar slegs ’n geskrewe bevestiging waarmee jy inteken.

4.Wat as ek nie my e-kaartjie gekry het nie?

As jy nie jou kaartjie gekry het nie, kyk asseblief in jou spam- en vullislêers. As jou kaartjie nie daar is nie, kontak ons asseblief onmiddellik sodat ons jou e-posadres kan nagaan en die kaartjies weer kan stuur.

1.Kan ek my vliegdatums verander?

Daar is verskillende reëls oor die verandering van vlugte na gelang van die lugdiens, tarief en klas wat jy gekies het. Jy kan ons kontak vir volledige besonderhede oor die moontlikheid om jou spesifieke kaartjie te verander.

2.Kan ek ’n spelfout in my naam verander?

Die meeste lugdienste laat jou toe om die passasier se naam teen ’n tarief te verander, mits die spelfout nie meer as 3 letters behels nie.

3.Kan ek passasiers se name verander?

Die meeste lugdienste aanvaar nie naamsveranderings nadat ’n kaartjie uitgereik is nie. Hulle laat jou wel toe om spelfoute teen ’n tarief reg te maak, indien die spelfout nie meer as 3 letters in die naam behels nie. Jy kan ons vir volledige inligting kontak.

4.Waar kan ek uitvind oor die tarief vir veranderings aan my besprekings?

Omdat die reëls verskil na gelang van die lugdiens en vlug, kan jy ons direk kontak vir volledige inligting oor veranderings.

1.Sluit die vliegkaartjie die vervoer van bagasie in?

Dit hang af van die lugdiens wat jy gebruik en die spesifieke kaartjie wat jy bespreek het. Wanneer jy na vlugte soek, sal jy sien watter lugdienste bagasie insluit en watter nie. Die meeste lugdienste wat nie bagasie in die oorspronklike kaartjieprys insluit nie, laat passasiers toe om dit teen ’n ekstra tarief te laat vervoer.

2.Hoe bespreek ek die vervoer van spesiale bagasie, soos hengeltoerusting?

Enige spesiale versoeke wat nie tydens die besprekingsproses hanteer kan word nie, kan deur ons ondersteuningsdienste bespreek word. Kontak ons asseblief vir verdere inligting.

3.Hoe bespreek ek ’n sitplek?

Die meeste lugdienste laat jou toe om jou sitplek op die besprekingsblad uit te soek. Vir lugdienste wat nie hierdie diens aanbied nie, kontak ons asseblief direk.

4.Hoe kies ek my maaltyd?

Kontak ons direk om jou te help om jou maaltyd te kies.

1.Wanneer meld ek aan vir die vlug (“check in”)?

Ons beveel aan dat jy drie uur voor ’n internasionale vlug en 90 minute voor ’n binnelandse vlug by die lughawe opdaag.

2.Hoeveel bagasie kan ek saamneem?

Die reëls hiervoor word bepaal deur die lugdiens en soort vlug wat jy gekies het. Jy sal hierdie inligting ontvang tydens die besprekingsproses of as deel van jou vlugbevestiging.

3.Wat mag ek nie aanboord neem nie?

Jy mag nie meer as 100 ml vloeistof op die vliegtuig neem nie. Pak dit dus in die bagasie wat jy inweeg.

Jy sal nie toegelaat word om enige skerp voorwerpe, enigiets wat kan sny of knip, of enige voorwerp wat as ’n wapen gebruik kan word op die vlug te neem nie.

4.Moet ek my vlugte met die lugdiens herbevestig?

Nee, dis nie nodig nie. Maak egter doodseker dat daar geen veranderings aan jou vliegskedule is nie.